Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2018 08:31 - ИЗПОВЕД НА ЕДИН ПИЯНИЦА ЗА НЕВИДИМАТА
Автор: magic99 Категория: Изкуство   
Прочетен: 206 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.07.2018 08:56


 Един път я видях, но не си повярвах, защото бях
много пиян.
А
после тя стана отново невидима. Но
това въобще не значи,
че не съществува. Защото я
усещам! Тя непрекъснато е с мен,
където и да
отида.
Не говори, но аз я чувам. Обичам да затварям
очи и да я слушам. Толкова си приличаме! Тя  реди
думите по
същият начин, по който аз бих ги
подредил. Обича нещата,
които аз обичам. Ходим
на едни и същи
места, правим едно и също. Само,
че тя не пие. Затова само аз мога да я видя, когато
съм достатъчно
пиян. Но после не си вярвам. И
понеже ме е
страх, че я няма, отивам отново да се
напия. Само така
не се замислям дали е истинска
или
не.

 ВАРИАНТ 2
ИЗПОВЕД НА ЕДНА НАРКОМАНКА
ЗА НЕВИДИМИЯ

Същото като предишното, само, че тя се
дрогираше, за да си
повярва.

ВЕРОЯТЕН ФИНАЛ 1
Срещнаха се съвсем случайно на улицата.
И двамата се т
ъркаляха
до една кофа за боклук. Не се познаха.

ВЕРОЯТЕН ФИНАЛ 2
Видяха се в една клиника. Познаха се, но какво
от това,
като вече не бяха невидими! Просто не се
харесаха такива.


ВЕРОЯТЕН ФИНАЛ 3
Никога не се срещнаха, защото не знаеха, че ги има.

ИЗВОД
Ползата от алкохола и дрогата е, че виждаме
нещата такива,
каквито иначе не бихме имали
смелостта да повярваме в тях и да ги открием.
Вредата е,
че ги изпускаме!


ПОУКА
Алкохолът и дрогата са за слабите! Силните
винаги успяват да
намерят това, което търсят!

ЗАКЛЮЧЕНИЕ
Много е лесно да се пише! Особено за любовта…
Може и по друг
начин, ще започна отначало!
Тогава ще изглежда така:


ПРИКАЗКА ЗА ЛЮБОВТА
Знам, че я има! Подушвам я! И не само това.
Сетивата ми крещят от
присъствието й. Дори я
видях. Бях пиян, но това
не значи, че я няма. Ще я
търся, докато я намеря. И тогава няма да съм пил…

ИЛИ ОЩЕ ПО-ДОБРЕ ТАКА: Денят беше същият като предишния.
Събуди се с адско
главоболие. Вчера май доста прекали и
сега махмурлукът
нямаше да му прости.
Почти нищо не си спомняше. Само имаше усещането,
че я е видял.
Но не знаеше дали е било наистина.
Всъщност нямаше никакво значение.
Защото беше
убеден, че я има. Сетивата никога не го лъжеха.
Невидима
или не, щеше да я намери. Беше убеден в
това. Създадени един за
друг, все някога трябваше
да се открият. И тогава няма да е
пиян!
Денят се очертаваше да е като предишния.
Но имаше
странното чувство, че най-накрая ще се
срещнат. Може би
съвсем случайно, на улицата или в
клиниката или кой знае къде.

                   ..... Писано в края на миналия век
     


Тагове:   алкохол,   любов,   дрога,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: magic99
Категория: Други
Прочетен: 14282
Постинги: 8
Коментари: 0
Гласове: 11
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031